Συχνές ερωτήσεις για τις υπηρεσίες μας
Τι συμβαίνει εάν η πτήση/το πλοίο μου αργήσει;
Διασφαλίζουμε ότι ο οδηγός θα είναι παρών την καθορισμένη ώρα, ανεξάρτητα από τυχόν καθυστερήσεις πτήσης ή πλοίου. Δεν θα υπάρξει καμία επιπλέον χρέωση για καθυστερημένη μεταφορά.
Μέχρι πότε θα περιμένει ο οδηγός για να επιβιβαστούμε;
Ο οδηγός μας θα σας περιμένει συνήθως για μεγάλο χρονικό διάστημα. Εάν διαπιστώσετε ότι οι αποσκευές σας λείπουν, ενημερώστε μας αμέσως χρησιμοποιώντας τον αριθμό τηλεφώνου που παρέχεται στο email επιβεβαίωσης.
Τι θα συμβεί αν δεν βρω τον οδηγό;
Το email επιβεβαίωσης θα περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού τηλεφώνου έκτακτης ανάγκης του προμηθευτή σας. Για να επικοινωνήσετε με τον οδηγό σας, καλέστε τον προμηθευτή.
Τι σημαίνει ιδιωτική μεταφορά;
Η ιδιωτική μεταφορά είναι μια υπηρεσία αυτοκινήτου όπου ένας οδηγός μεταφέρει εσάς και μόνο την ομάδα σας (ανεξαρτήτως μεγέθους) από και προς τον προορισμό σας χωρίς επιπλέον επιβάτες.
Η μεταφορά περιλαμβάνει στάσεις στη διαδρομή;
Οι ιδιωτικές μεταφορές δεν περιλαμβάνουν στάσεις και είναι πάντα απευθείας.
Ποια είναι η μέγιστη ποσότητα αποσκευών που μπορώ να φέρω σε ένα MiniVan;
Μέγιστη χωρητικότητα 8 μεγάλες βαλίτσες
Ποιος είναι ο μέγιστος αριθμός αποσκευών που μπορώ να φέρω σε ένα Minibus;
Μέγιστη χωρητικότητα 12 μεγάλες βαλίτσες
Παρέχετε παιδικά καθίσματα;
Κατά την κράτηση του ταξιδιού σας, μπορείτε να ζητήσετε παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου με επιπλέον κόστος 2 ευρώ ανά θέση.
Ποιος είναι ο λόγος που σας παρέχω τα στοιχεία του διαβατηρίου ή της ταυτότητάς μου;
Σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία, ο ιδιωτικός μεταφορέας υποχρεούται να έχει το ονοματεπώνυμο του αρχηγού και τον αριθμό διαβατηρίου ή ταυτότητας του αρχηγού ως υποχρεωτικά στοιχεία.
Είναι δυνατόν να αλλάξω ή να ακυρώσω την κράτησή μου;
Για να κάνετε αλλαγές ή να ακυρώσετε την κράτησή σας, στείλτε ένα email στη διεύθυνση [email protected] τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα παραλαβής σας.
Γίνεται ακύρωση χωρίς κανένα κόστος;
Εάν ακυρώσετε την κράτησή σας τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα παραλαβής, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο, εάν ακυρώσετε μέσα σε λιγότερο από 48 ώρες, το My Holiday διατηρεί το δικαίωμα να μην παρέχει καμία αποζημίωση και δεν θα δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Για προπληρωμένες κρατήσεις, τυχόν επιστροφές χρημάτων για ακυρώσεις ή παράπονα θα πιστωθούν στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή εντός 7 εργάσιμων ημερών (Δευτέρα έως Παρασκευή).
Τι συμβαίνει εάν επιλέξω να μην χρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες;
Εάν δεν ακυρώσετε την κράτησή σας μέσω του myholiday.gr και αποφασίσετε να μην χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες, δεν θα σας επιστραφούν χρήματα.
Άλλα ζητήματα ακύρωσης;
Εάν αποφασίσετε να ακυρώσετε ένα σκέλος επιστροφής του ταξιδιού σας, δεν θα λάβετε επιστροφή χρημάτων. Επιπλέον, εάν παρέχετε εσφαλμένες πληροφορίες με μη έγκυρη τοποθεσία παραλαβής, δεν θα δικαιούστε επιστροφή χρημάτων και ενδέχεται να αντιμετωπίσετε πρόσθετες χρεώσεις από το My Holiday για να ολοκληρώσετε το ταξίδι. Εάν δεν βρίσκεστε στο συμφωνημένο σημείο παραλαβής εντός 15 λεπτών από τη συμφωνημένη ώρα, το My Holiday διατηρεί το δικαίωμα να θεωρήσει την απουσία σας ως ακύρωση και δεν θα λάβετε επιστροφή χρημάτων για το ναύλο ή τυχόν έξοδα κάρτας που μπορεί να έχετε προπληρώσει . Εάν το My Holiday επιλέξει να περιμένει περισσότερο από 15 λεπτά από τον συμφωνημένο χρόνο, ενδέχεται να χρεωθείτε για επιπλέον χρόνο αναμονής ή/και τέλη στάθμευσης, τα οποία πρέπει να καταβληθούν απευθείας στο My Holiday. Ωστόσο, επιβεβαιώνουμε πάντα τις ώρες άφιξης πτήσεων/πλοίων και ο οδηγός θα περιμένει για τυχόν καθυστερημένες πτήσεις/πλοία χωρίς πρόσθετες χρεώσεις για τη μεταφορά της άφιξής σας.